Dönüş

08 Ekim

Yeniden merhaba;

Sanırım 3 aydır buralarda yokum. Sonbaharla birlikte göçmen kuşlar sıcak yerlere göçerken insanlarda sıcak yuvalarına dönüş yapıp yerleşik düzene geçiyorlar. Kimileri bundan hoşnut değil, benim gibi evkuşu kimileri de halinden gayet memnun. Zorunlu ya da keyifli pek çoklarınız gibi bende düzenime dönmeye başladım.

Sonbahar mevsimini hep yeni başlangıçların, düzenin, heyecanın mevsimi olarak görmüşümdür. Bende bu etkiyi yarattığı için belki bilmiyorum, belki de çocukluğum boyunca okulu çok sevdiğimden olabilir.

Diyeceğim şu ki bundan böyle düzenli olarak buralardayım.

Peki bu süreç nasıl geçti, neden yoktum, neler yapmayı planlıyorum bunlardan biraz bahsedeyim.

Biz gurbette sayılırız belki yurtdışında yaşamıyoruz ama eşimin de benim de ailelerimiz farklı şehirlerde yaşıyor. Dolayısı ile bayramların da yıllık izinlerin de etkisiyle yazlarımızı göçebe yaşıyoruz. Beni instagram hesabımdan takip ediyorsanız bunu biliyorsunuzdur zaten. Bu arada instagram kullanıcı adım @sadebiryasam, hala takip etmiyorsanız linki açıklama kutusuna bırakacağım, takip ederseniz sevinirim.

Neyse, yaz yoğun tempoda geçti. Hem bedenen hem de ruhen. Benim için önemli kararlar vermek durumunda olduğum bir yazdı, iş ve yaşam planlarım, hayatıma nasıl devam etmek istediğim gibi bir takım kararlar. Bu yüzden bol bol düşündüm de aynı zamanda :) Hiç düşünceli bir tip değilmişim gibi bu yaz ayrı bir mesai harcadım buna :D Neyse ki bu aralar duruldum ve artık içerik üretmeye kanalize olabileceğim.

Yazmayı da video yapmayı da çok özledim.

Yaz sadece gezmekten, düşünmekten ibaret değildi. Uzun yıllardır yaşadığım halsizlik, hatta halsizlikten öte takatsizlik, isteksizlik gibi hallerimin sebebini öğrenebildim ve yakın zamanda teşhis konulan bir kaç hastalığım olduğunu öğrendim. En azından bana neler oluyor sorusunun cevabını biliyorum ve bunlarla baş edebilmek için hayatım, yaşayış tarzım evrilmeye devam ediyor.

Konulan teşhislerden biri pre diyabet - halk arasında gizli şeker olarak bilinen diyabet çeşidi - bir diğeri ise haşimato tiroidi.

İlaçsız başetmeye çalışıyorum önceliğim ilerlememeleri ve elbette devamında daha verimli kaliteli bir yaşam sürebilmem için tümden yok olmaları. Bunun için sağlıklı beslenme gayretim biraz katılaşmak durumunda. Adapte olmaya çalışıyorum anlayacağınız. İlk etapta sudan çıkmış balık gibi hissetsem de kabule geçtim artık. Bu arada teşhis konulana kadar 2,5 yıl süründüm resmen. Bu yüzden de uzun uzun sürecimi anlattığım bir blog yazısı yazdım. Sizin de en azından halsizlik şikayetiniz varsa mutlaka okuyun. Açıklama kutusuna yazının da linkini bırakırım.

Bu gördüğünüz kupada kahve değil de yeşil çay olması bundan sebep :D

Sözün özü, ben geldim.

İçerik yazıp planlıyorum.

Paylaşmayı düşündüğüm konular sade minimalist yaşam, çevre dostu sürdürülebilir yaşam başta olmak üzere gelen sorular doğrultusunda artık daha sık video yapmak istediğim sade yaşamı tetikleyen ya da sadeleşmenin sonucunda farkına vardığımız iç dünyamız yani biraz insan psikolojisi. Aynı zamanda motivasyonel konular. Ve biliyorum kalablık bir grup var vlog bekleyen her hafta 1 de vlog yayınlamak istiyorum.

Mesela bu aralar yine mevsim değişimi ile birlikte evi eşyaları elden geçiriyorum. Sadeleşmenin yanında temizlik ve düzen konularına eğildim. Bunları yaparken vlog çekebilirim, karşılıklı evlerimizi kırklarız :D

Bugün ne yedim vloglarına devam edeceğim ki beslenme ile iyileşmek mümkün mü bunu beraber deneyimleyelim.

Okuduğum kitaplar, izlediğim belgesel ve filmler gibi ayın kritiğini yaptığımız videolar da olabilir.

Bununla birlikte annelik, anneliğim üzerine sorular alıyorum. Uzman değilim ama istek doğrultusunda tecrübelerimi en azından minimalist annelik tecrübelerimi anlatabilirim.

Ve biraz da eğlenelim istiyorum, genelde beni ciddi ifade ile gördünüz. Hayat her daim ciddi yaşanmıyor. Challenge lar meydan okumalar keyifli olabilir düşüncesindeyim. Eşceğizimi de konuk alırız hem :D Bir ben var benden içeri deyip susuyorum :)

Beni az çok tanıdıysanız paylaştıklarım her ne olursa olsun mutlaka bir kişiye bile faydası dokunsun istiyorum. Bu yüzden sizin beklentileriniz de önemli. Bu kanalda neler görmek istersiniz lütfen yorum bırakın.

Burada olduğunuz için, yol arkadaşlığınız için tekrar teşekkür ediyorum.
Kanalıma abone olur ve instagram hesabımı takibe alırsanız sevinirim.

Hadi tez zamanda görüşmek üzere o zaman, kalın sağlıcakla.


You Might Also Like

0 yorum

GOODREADS

ETİKETLER

sade bir yaşam minimalist yaşam minimalizm minimalist giyim tarzı kapsül gardırop minimal ebeveynlik minimalist anne baba minimalist ebeveynler sağlıklı beslenme sağlıklı yaşam daha sade bir hayat gardırop detoksu içses kapsül dolap sade giyim tarzı sade hayat sade yaşamak sadeleşmek sevgili sade günlük sürdürülebilir yaşam sürdürülebilir çevre 2017 doğa dostu adımlar gardırop devrimi içsel yolculuk sade yaşam çevre dostu 21 gün kuralı 30 günde sade bir yaşam 80 / 20 kuralı alışkanlıkları değiştirmek alışveriş listesi alışveriş çılgınlığı alışveriş çılgınlığı ile başa çıkma az ile yetinmek az çoktur ağaç dikmek bahar gardırobu basit yaşam bağımlılıktan kurtulmak bebekler için peynir bez torba bir hırka bitişik ya da ayrı capsule wardrobe capsule wardrobe nedir cruelty free decluttering challenge derle topla rahatla değişim kitapları diderot etkisi diş fırçası don miguel ruiz doğa doğa dostu doğada çözünür poşet doğal dört anlaşma eco friendly ek gıda el emeği hediye ertelememek ev düzenleme ev işlerine yardım evde etkinlik evde peynir yapımı eşya azaltma eşyadan azade hayatlar farkındalık fomo gardırop sadeleştirme gönül gözü gözde altunbaş gözde altunbaş youtube haftalık yemek planlayıcısı hayatı sadeleştirmek için hayvanlar üzerinde test yapmayan haşimato tiroidi hislerine güven humble brush ikinci el eşya alışverişi ilham verenler insan ilişkileri insan ne ile yaşar israf iyileşme yolculuğum kendi kendine yetebilme becerisi kendi kendinin doktoru olmak kim john payne kitap inceleme kitap önerisi kişisel gelişim kolesterol kozmetik içerikleri kozmetik ürünler less is more maneviyat marie kondo meditasyon minimal kitaplık minimalist challenge motivasyon mutluluk ne tüketiyorsunuz nefes nefes almak nomofobi nutella okunması gereken kitaplar oniomania orangutanlar oxo-biodegradable palm yağı pareto ilkesi plastik naylon poşet kullanımı pre diyabet raf ömrü sade bir anne sade bir günlük sade ebeveynlik sade kütüphane sade mutfak sade yaşam alanı sadeleşme rehberi sadeleşmek isteyenler için kitap sağlıklı tarifler sevgili günlük sosyal medya bağımlılığı sosyal sorumluluk stresle başa çıkmak sıfır atık yaşam tarz 2 deneyimim tatlı krizleri temiz kozmetik terapi test yapan markalar tolstoy toltek bilgelik kitabı weed out yout closet yavaşlamak yağmur ormanları yeni yıl dilekleri yılbaşı ağacı fikirleri zamanı tüketmek zararlı kimyasallar zero waste home zero waste lifestyle zero waste living zihinsel minimalizm zihinsel minimalizm. sorumlulukları azaltmak çalakalem yazılar çocuklarla evde neler yapılabilir çocuğa sorumluluk vermek çocuğa yetinmeyi öğretmek önemli azınlığa odaklan örgü örmek ümit şimşek şeker hastalığı şekersiz hayat

Subscribe